Ron jarig

 

Brenazet_0109aug_septHier heb ik me vanmorgen dus mee bezig gehouden. Een dubbele chocolade, amandel, aardbeien mascarpone taart met karamel chocolade topping en marsepein. Nog even en het is koffietijd. We vieren het deze keer in alle rust, de enige verjaardaggasten zijn de ouders van Ron die hier twee weken genieten.

Brenazet_0102aug_septVandaag is het een regenachtige dag, voor het eerst sinds…. ik weet het niet meer. Fijn want dan wordt alles weer zo lieflijk groen. Gisteren toch nog een yoga les buiten kunnen geven op het achter terrein waar de safari tenten staan, wat een geweldige plek. Het is er altijd beter vertoeven dan hier bij ons voor op de cour. Beschut door bomen is het er koeler als wij hier wegbranden en warmer als wij wegwaaien. Misschien moet ik toch maar in zo’n yurt gaan wonen. Het lukt me niet eens om er te gaan slapen wat ik me de hele zomer heb voorgenomen… Nee, als wij vakantie willen nemen dan moeten we hier gewoon helemaal weg zijn en dat gaan we ook doen. Het wordt onze herfstvakantie , twee weken dit jaar, dus van 28 oktober tot 12 november en we gaan naar Baskenland. We zoeken nog een betrouwbare oppas voor Brénazet. Wie biedt zich aan?

Een foto van het achter terrein, genomen in augustus. Op de voorgrond mijn bloeiende moestuin, ik haal er heel wat uit en ook heel veel “onkruid” maar sinds ik de eetbaarheid van wilde planten ben gaan leren kennen, kijk ik er anders naar.

Brenazet_0034aug_sept

Reacties

Populaire posts

Het Franse schoolsysteem versus thuisonderwijs

Zelf Miso maken

Россия