Winterwandeling

Ik sta op wanneer ik wakker word, dat kan zijn om 4 uur of om 5 uur. Meestal niet veel later. Dan doe ik mijn Vipassana meditatie. Toen het gisterenmorgen zo mooi was besloot ik na de meditatie een lekkere lange wandeling te maken met Elza. De grond knetterde onder de zolen van mijn wandelschoenen en ik verraste de natuur met mijn aanwezigheid op dit uur wanneer de zon nog niet op is.
Kijk, schapen die nog slapen.
Schapen slapen
Voor de zon opkomt kleurt de hemel in pasteltinten.
Zonsopgang

Het dorpje Vernusse.
Vernusse au matin
De volgende foto komt in het sprookjesboek dat ik ooit ga schrijven, het kasteel van Puy Guillon bij ochtendgloren, om stil van te worden…
Chateau Puy Guillon au matin 2
 paarden
De Kerststal van Vernusse:
Hoog en droog
En na al dit moois keren we weer terug naar huis om langzaam Brénazet te zien ontwaken
Brenazet se reveille
Brénazet s'éveille 3
Brénazet s'éveille s
Brénazet s'éveille sm
Winterboom
Winterboom 3
Een mooi begin van de dag en ik maak ontbijt voor mijn gezin.

Reacties

  1. These photos are simply gorgeous, I love how you were able to capture the surprised animals, and the moods of the icy morning. Lovely :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you!! I love your winterwonderland of Collorado also very much.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts

Het Franse schoolsysteem versus thuisonderwijs

Россия

Zelf Miso maken